REGULAMIN
“PhysioDay” – Neurofunkcjonalne uwarunkowania skuteczności metod fizjoterapeutycznych
§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin (dalej: Regulamin) określa prawa i obowiązki uczestników konferencji międzynarodowej “PhysioDay” – Neurofunkcjonalne uwarunkowania skuteczności metod fizjoterapeutycznych, dalej: Wydarzenie, które składać będzie się z Konferencji i warsztatów.
- Organizatorem Wydarzenia jest Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego w Katowicach,
ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, wpisana do Ewidencji Uczelni Niepublicznych pod numerem 36, NIP:9540007281, REGON: 272199522, zwana w dalszej części Organizatorem. - Wydarzenie kierowane jest w szczególności do terapeutów, lekarzy, fizjoterapeutów, studentów kierunków medycznych, inżynierów medycznych, którzy:
- dokonali rejestracji i uiścili opłatę rejestracyjną lub
- otrzymali imienne zaproszenia od Organizatora.
- Wydarzenie będzie miało miejsce w 19.04.2024 r., w miejscu wskazanym w ofercie na stronie Organizatora w formie stacjonarnej, ale również z wykorzystaniem środków komunikacji zdalnej.
- Szczegółowe informacje dotyczące Wydarzenia dostępne są na stronie internetowej, pod adresem: https://physioday.pl/
§2
UCZESTNICTWO
- Przewidywana liczba uczestników jest ograniczona do 150 osób na Konferencję i po 20 osób na warsztaty, przy czym Organizator ma prawo zakończyć rejestrację przy mniejszej lub większej liczbie osób, uwzględniwszy aktualne możliwości organizacyjne.
- Warunkiem uczestnictwa w Wydarzeniu jest podanie danych znajdujących się we właściwym formularzu rejestracyjnym oraz wniesienie opłaty rejestracyjnej, w stosownej wysokości w terminie określonym
w ofercie. - Termin nadsyłania zgłoszenia uczestnictwa w Wydarzeniu upływa w dniu wskazanym przez Organizatora. Rejestracja po tym terminie możliwa będzie jedynie za zgodą Organizatora, w miarę dostępności miejsc.
- Informacja o wysokości opłat za uczestnictwo podana jest na stronie oferty Wydarzenia.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych lub nieprawdziwych danych przez Uczestnika podczas rejestracji uczestnictwa w Wydarzeniu.
- Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Wydarzenia oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu, a także przestrzegania przepisów prawnych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
- Rezygnacja z Wydarzenia wymaga złożenia oświadczenia o rezygnacji w formie dokumentowej – listownie na adres Organizatora lub na adres e-mail zapisy@akademiagornoslaska.pl
§3
POSTERY NAUKOWE I PUBLIKACJE
- Zgłoszone artykuły po otrzymaniu pozytywnych recenzji zostaną opublikowane w Zeszytach Naukowych Uczelni (70 punktów).
- Komitet naukowy zastrzega sobie prawo wyboru referatów przeznaczonych do prezentacji w trakcie konferencji.
- Warunkiem opublikowania artykułu jest przygotowanie go zgodnie z wymaganiami edytorskimi oraz uzyskanie pozytywnej recenzji naukowej oraz przesłanie go do dnia 30.03.2024 r.
- Artykuły należy przesłać na adres email: katarzyna.boduch@akademiagornoslaska.pl
- Uczestnicy mogą wystawić swoje postery naukowe. Organizator wybierze 6 najlepszych prac do przedstawienia na ekranie multimedialnym, które spełniają następujące warunki:
- wymagania techniczne:
- Prezentacja multimedialna w projekcie PowerPoint zapisana w wersji jpg.
- Prezentacja składa się z 6 slajdów.
- podstawowe elementy:
- tytuł w języku polskim,
- informacje o autorze / autorach (imię, nazwisko, afiliacja),
- krótkie wprowadzenie, cel pracy/problem badawczy,
- metodykę badań,
- wyniki,
- wnioski,
- streszczenie
- informację o konferencji logotypy- zostanie dodane przez Organizatora
- Uczelnia zastrzega, że plakaty, które nie spełniają wymogów nie zostaną opublikowane.
- Postery naukowe należy przesłać na adres email: katarzyna.boduch@akademiagornoslaska.pl do dnia 30.03.2024 r.
- wymagania techniczne:
§4
OPŁATY
- Uczestnik jest zobowiązany do uiszczenia opłaty zgodnej z ofertą.
- Opłata rejestracyjna obejmuje uczestnictwo, materiały konferencyjne, brunch, lunch, kolacja, certyfikat uczestnictwa.
- Opłata rejestracyjna nie obejmuje kosztów dojazdu, opłat parkingowych i ewentualnego zakwaterowania, które Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.
- Organizator wystawi fakturę VAT lub paragon fiskalny na potwierdzenie dokonanych wpłat.
- Faktura VAT zostanie wystawiona zgodnie z danymi zawartymi w formularzu zgłoszeniowym i przesłana na wskazany adres e-mail.
- Istnieje możliwość otrzymania faktury pro-forma. Prośbę o jej wystawienie należy zgłaszać na adres: zapisy@akademiagornoslaska.pl
- W przypadku rezygnacji w terminach podanych w ofercie zostanie odpowiednio Uczestnikowi zwrócona lub obniżona opłata rejestracyjna w całości lub części. W przypadku przekroczenia podanych terminów w ofercie, Organizator zastrzega, że opłata będzie wymagana w całości. Nieodwołanie zgłoszenia lub brak udziału w wydarzeniu nie oznacza rezygnacji z udziału i powoduje obciążenie Uczestnika pełnymi kosztami.
- W przypadku, gdy Wydarzenie nie odbędzie się z wyłącznej winy Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazany przez nich rachunek bankowy.
- W przypadku, gdyby Wydarzenie się nie odbyło lub jego termin został przesunięty, Strony mogą, w drodze wspólnego oświadczenia, ustalić zaliczenie kwoty na kolejny termin lub przeksięgować środki na inne, wybrane przez Uczestnika wydarzenie organizowane przez Organizatora.
- Organizator wskazuje, że cena uczestnictwa będzie rosła w stosunku do wcześniejszej [co ile] o kwotę [ilu] złotych, z każdą podwyżką.
- Na okoliczność uiszczenia płatności związanych z Wydarzeniem, podmiotem świadczącym usługę płatniczą, zwaną dalej w niniejszym regulaminie „Usługą Przelewy24” na rzecz Użytkowników jest PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.476.300,00 zł, w całości opłaconym, numer NIP 7792369887, zwana dalej „PayPro”. PayPro realizując Usługę Przelewy24 występuje jako dostawca usług płatniczych w rozumieniu Ustawy. Organem sprawującym nadzór nad PayPro jest Komisja Nadzoru Finansowego. PayPro został wpisany do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP 24/2014. Głównym miejscem wykonywania działalności jest wskazana wyżej siedziba spółki PayPro S.A., adres do korespondencji: ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, adres poczty elektronicznej: serwis@przelewy24.pl
- Serwis Przelewy24 udostępnia Klientom różnorodne metody wykonywania Płatności, przyjmuje Płatności Klientów, potwierdza Sprzedawcy zrealizowanie Płatności i przekazuje te Płatności na konto Uczelni.
- Każda Płatność inicjowana w serwisie Przelewy24 otrzymuje niepowtarzalny numer Płatności oraz hasło nadawane przez Serwis. Klient powinien zachować ten numer i hasło dla celów kontroli stanu tej Płatności, zapłaty poprzez funkcję przedpłaty powstałej z tej Płatności oraz dla reklamacji Płatności.
- Każda wpłata dokonana na jedno z kont bankowych PayPro jest dedykowana na realizację wyłącznie tej Płatności, której numer został wprowadzony jako tytuł wpłaty.
- W przypadku zlecenia płatniczego otrzymanego w dniu niebędącym Dniem Roboczym, dniem otrzymania zlecenia płatniczego jest pierwszy dzień roboczy następujący po nim.
§5
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się: klęski żywiołowe, pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, działania wojenne, strajki, blokady, ograniczenia funkcjonowania Uczelni lub zamknięcia miejsca Wydarzenia, ze względów epidemiologicznych lub inne regulacje związane z epidemią, które uniemożliwiają realizację umowy, przerwy w dostawie mediów lub wszelkie inne okoliczności lub przyczyny niezależne.
- Organizator nie odpowiada za problemy techniczne lub organizacyjne Uczestników, związane z udziałem w Wydarzeniu, wynikające z przyczyn od niego niezależnych.
- Wszelkie wygłaszane przez tezy i poglądy są poglądami osoby je wygłaszającej i Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ich formę ani treść merytoryczną.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Wydarzenia.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Wydarzenia.
§6
DANE OSOBOWE
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 informujemy Państwa, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Górnośląska im. Wojciecha Korfantego
w Katowicach, ul. Harcerzy Września 1939 nr 3, wpisana do Ewidencji Uczelni Niepublicznych pod numerem 36, NIP: 954-00-07-281, REGON: 272199522. - Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, pod adresem e-mail: iod@akademiagornoslaska.pl lub na adres siedziby Uczelni,
z dopiskiem „IOD”. - Pana/Pani dane osobowe są niezbędne do rejestracji uczestnictwa w Wydarzeniu, komunikowania się
w celach organizacyjnych oraz udokumentowania jej przebiegu. - Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. a, tj. wyrażona zgoda na przetwarzanie danych;
- art. 6 ust. 1 lit. b tj.: będą przetwarzane będą w celu zawarcia i realizacji zawartej z Panią/Panem umowy;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c tj.: będą przetwarzane w celu wypełnienia prawnego obowiązku związanego z wystawianiem i przechowywaniem dokumentów oraz faktur za świadczone bądź zlecane przez Administratora usługi, realizacji przysługujących Pani/Panu lub Administratorowi uprawnień posprzedażowych, w tym także dla obrony przed i w związku z dochodzeniem roszczeń oraz realizowania innych obowiązków prawnych przed urzędami państwa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne umożliwieniu AG organizacji Wydarzenia
- Dane osobowe, której zbieramy: imię, nazwisko, adres e-mail, telefon, dane do faktury, które zostaną nam udostępnione w formularzu.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu.
- Odbiorcami przekazanych nam danych osobowych będą:
- osoby upoważnione przez Administratora do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
- podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- podmioty świadczące dla Administratora usługi niezbędne do przeprowadzenia Wydarzenia, na podstawie stosownych umów o powierzeniu danych osobowych;
- partnerzy Administratora, na podstawie stosownych umów o powierzeniu danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do czasu wycofania zgody lub terminu określonego przepisami prawa.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody (jeśli taka była udzielona) w dowolnym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator informuje, że rejestracja oraz udział w wydarzeniu są jednoznaczne z wyrażeniem świadomej i dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
§7
ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU
- Podczas Wydarzenia Organizator może przeprowadzić sesje fotograficzne oraz filmować jej przebieg dla celów dokumentacji, promocji i reklamy Organizatora.
- Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z wyrażeniem świadomej, dobrowolnej zgody na nieodpłatne, nieograniczone ilościowo, czasowo i terytorialnie wykorzystanie, obróbkę, powielenie
i wielokrotne rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika utrwalonego na zdjęciach i nagraniach, wykonanych podczas Wydarzenia bez konieczności każdorazowego ich zatwierdzania, w celach informacyjnych, promocyjnych i reklamowych. - Powyższa zgoda jest jednoznaczna z tym, że fotografie i nagrania wykonane podczas Wydarzenia mogą być umieszczone w Internecie, w tym przede wszystkim na stronie internetowej Organizatora oraz portalach społecznościowych, między innymi Facebook, Instagram, itp.
§8
REKLAMACJA
- Wszelkie reklamacje Uczestników Wydarzenia wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora lub drogą mailową na adres: reklamacje@akademiagornoslaska.pl
- Reklamacja może być złożona nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia Wydarzenia. Po upływie powyższego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko uczestnika oraz dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacja jest rozstrzygana przez Organizatora w terminie 14 dni od doręczenia reklamacji.
- Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest wiążąca i ostateczna. Uczestnik o decyzji Organizatora zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji w terminie 7 dni od daty jej rozstrzygnięcia.
- Dochodzenie roszczeń na drodze sądowej może nastąpić wyłącznie po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej niniejszego Regulaminu.
§9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wydarzenie ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Wydarzenia będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
- Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej Wydarzenia.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Wydarzenia i są równoznaczne z zaakceptowaniem ich przez Uczestnika.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej Wydarzenia.